شهر کرج

شهر کرج

شهر کرج , استان البرز , اقتصاد کرج , مشاهیر کرج , جاذبه های کرج , کشاورزی , تفرجگاه ها,معرفی کامل کرج
شهر کرج

شهر کرج

شهر کرج , استان البرز , اقتصاد کرج , مشاهیر کرج , جاذبه های کرج , کشاورزی , تفرجگاه ها,معرفی کامل کرج

البرز آماده برگزاری جشنواره مجازی ترنج شد

کرج - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اعلام کرد که این استان آماده برگزاری جشنواره مجازی " ترنج" با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان شده است.

محمد محمدی فرد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  مرکز نیکوکاری مجمع جوانان البرز با همکاری دستگاه های اجرایی و از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.
وی ادامه داد: شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه استان البرز در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی، فنی و علمی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است که بخشی از جامعه هدف این جشنواره مددجویان مورد حمایت این نهاد است.
محمدی فرد با بیان شرایط خاص جامعه با شیوع ویروس منحوس کرونا عنوان کرد: به دلیل اهمیت سلامت افراد جامعه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی و اختتامیه آن نیز پس از اخذ مجوزهای لازم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
وی با اشاره به گام‌های بعدی این جشنواره افزود: پس از برگزاری جشنواره و شناسایی استعدادهای مددجویان مورد حمایت این نهاد، دوره‌های آموزشی جهت پرورش این استعدادها برگزار و نسبت به توانمندسازی آنان از طریق این برنامه‌ها اقدام خواهد شد.

مهلت ارسال آثار برای جشنواره " ترنج " استان البرز  تا ۳۱ تیرماه سال  جاری است که نحوه ارسال نیز در یک ویدئوی سه دقیقه ای است.

علاقه مندان برای حضور دراین جشنواره می توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۰۹۲۸۵ اطلاعات کسب کنند.

۵۳ هزار نفر به صورت دایمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد